Blyger

Blyg... Eller trött på förutfattade meningar...

Välkommen!

Publicerad 2006-12-16 23:46:33 i dagens,

Ja, då sitter jag här... Som att jag inte hade nog att göra innan... Jag som knappt hinner med att uppdatera mig på andras bloggar och nu har jag fått för mig att JAG ska prova att ha en EGEN... oj oj oj! Som läsare av andras bloggar vet jag att det är roligt att läsa bloggar som uppdateras ofta. Hmm...Undrar om jag kommer att lyckas leva som jag lär...

Av och till har jag funderat på vad jag skulle kunna tänkas använda en blogg till. Som en källa till uppdatering av vardagen så här på den nya orten (ligger lite utsocknes från min hemort, kan man säga), eller kanske som ett forum för mina funderingar som jag tar emot respons på. Tja... får väl se hur det utvecklas...

Tack för titten!
Välkommen åter!

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2006-12-17 09:39:56

Nämen så roligt!! Grattis! Blogga på du, du har massor att ge oss andra. Vill också meddela att snön faller å faller och just idag ser det ut som om vi får en vit jul, fint va?! Ha en fin söndag! Själv ska jag bege mig ut i skogen och hugga gran, nja jag hugger inte men tittar på.

Postat av: Blyger

Publicerad 2006-12-17 11:47:07

Eva: Lycka till med granen! Har ni spanat in vilken ni ska hugga, eller ska ni på granjakt först?

Postat av: Blyger

Publicerad 2006-12-17 15:28:03

Å vad det låter mysigt!!! På den ort där jag tillbringar denna dag har vi inte en enda snöflinga så långt ögat når! Och nu ska jag bege mig till en ort som ligger ännu mer söderut... för att DANSA! :D

Postat av: Eva

Publicerad 2006-12-17 15:28:08

Vi hade valt ut en men idag var den inte alls så snygg såg vi. Det blev granjakt i skogen och det var så skönt. En vacker dag med nysnö som ett puder på backen. Sen blev det fika i Undrom, julmarknad.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela