Blyger

Blyg... Eller trött på förutfattade meningar...

ARG!

Publicerad 2007-02-07 11:29:59 i Allmänt,

Nu är jag ARG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
På den här idiotiska bloggen!!!!!!!!!!!
Flera gånger har jag suttit och skrivit ett långt inlägg om, för mig, viktiga saker! Engagerat mig, länkat, citerat böcker och reflekterat! Och vad händer!?!?!?!?!?!?!? Jo ALLT försvinner!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bara så där!!!!!!! Jag är så ARG!!!!!!!!!!! Jag orkar inte skriva om det en tredje gång!!!!!

Istället blir det en kortversion av det tänka inlägget:

Vägra vara offer!

Punkt.

Kommentarer

Postat av: Madicken

Publicerad 2007-02-07 12:55:55

Så ytterst irriterande! Kanske kan du skriva i Words och kopiera över?? Själv är jag alldeles för upptagen (lat) för att skriva långa inlägg.

Postat av: Tarmluddet

Publicerad 2007-02-07 14:14:20

Inte bra att allt försvinner. Bättre är Wöööörd. Använd det. Jag kan ju meddela att jag inte är offer längre. Jag har styrt upp min situation som var ganska messy och nu har jag frid. Åtminstone idag.

Postat av: Bloggblad

Publicerad 2007-02-07 17:02:42

Jag ser att du redan fått tips att skriva först i Word där det går att spara. Det gör jag med de allra flesta inlägg jag skriver.

Postat av: Blyger

Publicerad 2007-02-07 17:18:12

Tack för tipsen!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela