Blyger

Blyg... Eller trött på förutfattade meningar...

Partyhelg

Publicerad 2007-02-16 13:16:10 i Allmänt,

153504-13

Ojojoj... Nu är det snart helg och jag har en hel del "borden" att ta itu med. Men jag väljer att prioritera lite annat med... Jag tror att jag behöver tanka på med roliga saker för att få energi till dessa "borden".

Ikväll: Födelsedgsfest strl grande, med människor från flera olika sammanhang, så nu får jag tillfälle att lära känna andra bekanta till min vän. Det ska verkligen bli kul!

Imorgon: inflyttningsfest hos en vän som har bytt bostadsområde och dubblerat bostadsytan. Spännande att se nya lyan.

Söndag: Födelsedagskalas, igen. Min lilla adept tar steget ut ur tonårstiden. En klok dam som har en spännande tid framför sig, som jag får äran att följa. :-)

Förhoppningsvis hinner jag peta in effektiva stunder av dessa "borden" med....

Kommentarer

Postat av: Malena

Publicerad 2007-02-16 14:05:48

Läs på min blogg om hur du kan få massa roliga och bra gratis saker på ett lätt sätt :)
Mvh Malena

Postat av: Eva

Publicerad 2007-02-16 16:26:12

Men oj så många fester du har på G denna helg. Ha det så kul! Dessa stunder behöver de verkligen, mellan alla borden!

Postat av: Tarmluddet

Publicerad 2007-02-19 11:46:49

Hehe...ja, och vi vet ju hur detta blev. Hrm, jag säger inget mera. Men jag och flera med mig (från min del av den mera rosa, schlagerälskande och glittriga delen av mänskligheten) tycker ju att du är spääääschöllll! ;0) Ligger halsbandet bra nu?

Postat av: Blyger

Publicerad 2007-02-19 11:56:44

Eva: jo, nu har vi ju facit i hand... *harkel*
Tarmluddet: Det tog ett tag innan jag förstod det där med halsbandet, men jag TROR att jag vet nu... ;-) Och ja, det allt är i sin ordning, som en bekant brukar säga... :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela