Blyger

Blyg... Eller trött på förutfattade meningar...

Presenter...

Publicerad 2007-07-03 16:36:34 i Allmänt,

Idag var det min tur att köpa överraskningspresenter.
Det blev himla bra presenter!
Nu har jag fått ta del av fördelen med att bo på en lite mindre ort än Stora Staden.
Det visade sig att ägaren av guldsmedsaffären i närområdet känner till en av dem som ska få present av mig. Hon kunde ge mig inside information om vila smycken min vän har spanat in... Hihi...!
Det ska bli roligt att se minen när hon öppnar... :-)

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2007-07-04 10:43:27

Det är lika roligt att ge som att få presenter tycker jag. Särskilt om det är något som tror den andra tycker om.

Postat av: Blyger

Publicerad 2007-07-04 21:03:17

Eva: Ja, dessutom är det ju en stor del av glädjen med givandet bara i att planera och fila på bra presenter! :-)

Postat av: Eva

Publicerad 2007-07-04 21:06:57

Just det!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela