Blyger

Blyg... Eller trött på förutfattade meningar...

Ge mig SEMESTER!!!

Publicerad 2007-05-25 11:18:45 i Allmänt,

Nu när jag tänker efter så tror jag bestämt att jag skulle kunna tänka mig en välbetald semester på en si så där...två tre månader.... Ja, jo, jag skulle nog faktiskt kunna tänka mig det... Utan att det skulle kännas plågsamt alls faktiskt...

Så...

Om du känner att du skulle vilja bli av med lite semester så tveka inte att höra av dig till mig! Jag lovar att förvalta dina lediga dagar väl, med mycket hängmattegungande, vandring i skog och mark, en och annan middag i goda vänners lag, kanske en liten tripp till något sydeuropeiskt land, glass och jordgubbar, lugn roddtur i eka,  en tur till Skansen och varför inte till Astrid Lindgrens värld i Vimmerby...
Vill du att något annat ska inkluderas i din semester som jag tar hand om åt dig så kompletterar jag givetvis med det! :-)

Tack på förhand!

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2007-05-25 15:32:25

Ja! Du kan ta ett 80-årskalas, som infaller på min semester!! Jättebra! Tack ska du ha! Hyvens!

Postat av: Eva

Publicerad 2007-05-25 15:33:00

Jag meddelar på en gång att det är du som kommer i mitt ställe!!

Postat av: Blyger

Publicerad 2007-05-25 15:51:33

Eva: är du SÄKER att ffesten infaller just under din SEMESTERTID? ;-)

Postat av: Madicken

Publicerad 2007-05-25 16:02:24

Astrid Lindgrens värld kan jag besöka när som helst...men inte gör jag. Dyyyrt!

Postat av: Blyger

Publicerad 2007-05-25 17:21:55

Madicken:Jo, det är kostar en del att gå in där... Men för mig skulle det vara värt det! En av mina nära vänner är skådespelare där och jag skulle gärna vilja se hennes arbete. Och liv. För det är verkligen att LEVA i AL värld när man arbetar där har jag förstått. Intensivt... Får hoppas att hon är kvar nästa sommar och att jag kan klämma in en tur dit då...

Postat av: Veronica

Publicerad 2007-05-25 18:25:50

Ok, min semester den här sommaren verkar inte bli något så du kan ta över mina dagar. Under dessa dagar vill jag att du spenderar minst 3 dagar och 2 nätter hos mormor i stugan, Äter surströmming en handfull gånger, tillbringar en dag på rotsidan och läser en drös med böcker. Är det något du kan tänka dig?

Postat av: Blyger

Publicerad 2007-05-25 21:50:10

Veronica:JA! JA! JA! Så ska en semester se ut!!!

Postat av: Blyger

Publicerad 2007-05-25 21:50:12

Veronica:JA! JA! JA! Så ska en semester se ut!!!

Postat av: Tarmluddet

Publicerad 2007-05-25 22:00:23

Du är så gentil du, Blyger. Det har jag alltid tyckt...*blink*

Postat av: Blyger

Publicerad 2007-05-25 23:06:50

Tarmluddet: ja, visst ÄR jag! ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela