Blyger

Blyg... Eller trött på förutfattade meningar...

Kommentarer

Postat av: Tarmluddet

Publicerad 2007-05-15 13:44:12

Ja, de är ju människor som alla oss andra med samma behov och rättigheter. Jag tyckte det saken ställdes i perspektiv med orden: "Ja ja, antagligen säljer det mer tidningar med desperata invalider som tycker synd om sig själva än med stolta invalider som lever ett fullt ?normalt? liv.
Men hela frågan är ju absurd: att man ska ha rätt till sex med en annan individ. Jag menar, om jag, rent hypotetiskt, enbart tänder på låt oss säga? Anja Pärson, måste hon då ställa upp? Ja, ni hör själva hur dumt det låter.
Ännu en fråga blir om även feta eller fula människor borde få köpa sex. De kan ju också ha svårt att finna en partner." Precis.

Postat av: Blyger

Publicerad 2007-05-15 14:06:09

Tarmluddet: Ja, nog fick jag ett annat perspektiv efter att ha läst det...! Jag har inte tänkt det så tidigare. Han talade även om vikten av att utveckla fler hjälpmedel och att det är vad som borde ligga i fokus istället för rätten till sex med andra...

Postat av: Tarmluddet

Publicerad 2007-05-15 14:51:49

Japp!!! Fram för mer (och billigare) hjälpmedel åt folket! En dildo/fejk***** i var människas byråöåda och det skulle vara mycket mer avslappnat i detta avlånga land....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela