Blyger

Blyg... Eller trött på förutfattade meningar...

Tack K2!

Publicerad 2007-05-11 19:08:59 i Allmänt,

Tänk att jag är så GLAD och TACKSAM över alla goda människor i mitt liv.

Idag har en väldigt, väldigt fin människa hjälpt mig så mycket. Jag har verkligen fått en spark i rätt riktning,  ny inspiration och nytt engagemang. Kanske, kanske, kanske kommer jag att klara av det jag har framför mig.

Jag känner mig alldeles rörd och tacksam över att jag får glädjen att dela livet med dessa fina, fina människor!

Kommentarer

Postat av: Veronica

Publicerad 2007-05-11 23:13:06

Självklart kommer du att klara av det du har framför dig!

Postat av: Blyger

Publicerad 2007-05-12 00:34:16

Veronica: Ja, du tror det? Hmm... Vi får se hur det går... :-) Tack, i alla fall! Känns fint att du tror på mig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela