Blyger

Blyg... Eller trött på förutfattade meningar...

telefonkö som vanligt

Publicerad 2007-11-28 14:21:51 i Allmänt,

Att verkligen vara i behov av vård och bara tillgång till mobil....

Det är inte så bra kombination.

Kö, kö, kö, kö, kö........ Pengarna RUSAR iväg!!

Ska bli spännande att se om mitt tålmodiga köande ger resultat... Och om jag får någon hjälp när jag väl kommer fram...

Varför kan jag inte undersöka mig själv, skriva ut recept till mig själv och få detta ur världen?!?!?!

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2007-11-28 15:19:24

Men, är du sjuk?!! Hoppas du kom fram och får en tid hos någon vänlig, tillmötesgående läkare.

Postat av: Blyger

Publicerad 2007-11-29 09:03:43

Eva: Jag kom inte fram på hela dagen, pengarna rasslade iväg, men jag fick ingen hjälp... Men din önskan kan ändå komma att gå i uppfyllelse, för idag har jag gjort ett nytt försök. :-)

Postat av: Eva

Publicerad 2007-11-29 09:54:32

Lycka till med allt :-) och krya på dig!

Postat av: Veronica

Publicerad 2007-11-29 17:53:31

I mitt förriga landsting knappade man bara in telefonnumret och så ringde de upp är de kunde, väldans bra (och billigt). Krya på dig!

Postat av: Blyger

Publicerad 2007-11-29 19:11:05

Eva: Tack!

Veronica: Tack! Ja, vilket himla bra system! Det ska jag jobba för i mitt landsting!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela