Blyger

Blyg... Eller trött på förutfattade meningar...

Utmaning

Publicerad 2007-10-24 18:20:40 i Allmänt,

Jag har blivit utmanad av Storasyster i vassen att skriva

7 sanningar om mig själv:

1. Vid familjens kusinträff var vi över 100 personer samlade.

2. Jag trivs bra med människor, men allra bäst med djur. De förställer sig inte, är ärliga och tydliga i sitt språk.

3. Jag klarade att ta körkortet på första försöket och hade näst intill full pott på det teoretiska provet.

4. Det bästa som finns att grilla vid öppen eld är bananer med choklad, eller pinnbröd!

5. Den första förlossningen jag assisterade på var en kalvning och jag var 14 år. Kalven var felvänd och kossan hade en svår förlossning. Det var ett samarbete mellan kossan(famförallt med hennes värkar), mig och bondsonen som gjorde att kalven kom levande ut ur sin mamma, om än något öm i benen efter allt vårt dragande...

6. Min favoritbok när jag var liten var en bok om hundraser. Den återkommer jag till än idag! Men numera kan jag inte all fakta om alla raser...

7. Jag mår rent fysiskt illa av att lyssna till sport på radion. Jag tycker riktigt illa om det!!

Nu utmanar jag Aida, Eva, Tarmluddet, Jämtlandstösen och Madicken. :-)

Kommentarer

Postat av: Jämtlandstösen

Publicerad 2007-10-24 20:01:46

Får fundera ett tag, så ska jag försöka fixa utmaningen:-)

Postat av: Eva

Publicerad 2007-10-24 23:06:50

Tror jag måste hoppa över utmaningen denna gång. Lite mycket just nu.

Postat av: Blyger

Publicerad 2007-10-25 12:38:55

Jämtlandstösen: Jag har sett att du har antagit utmaningen! :-) Kul!

Eva: Eget val. :-) Men det är inte så att tåget går nu och aldrig kommer tillbaka... Vill du så finna ju iútmaningen kvar även efter denna vecka...

Postat av: madicken

Publicerad 2007-10-25 22:02:25

Ojojoj...ska se om jag kommer på några sanningar..

Postat av: Blyger

Publicerad 2007-10-25 23:38:47

Madicken: Ja, nu är det till att fila...

Postat av: Vonkis

Publicerad 2007-10-26 17:17:32

Må dåligt av att lyssna på sport på radion??? Vad synd jag tycker om dig då. Själv älskar jag sport på radion. På riktigt.

Postat av: Blyger

Publicerad 2007-10-26 18:57:30

Vonkis: Ja, det absolut värsta, värsta är när det är fotboll-, bandy- eller hockeymatch som refereras! *ryser och blir lätt illamående*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela