Blyger

Blyg... Eller trött på förutfattade meningar...

Idag är vi överens

Publicerad 2008-04-25 16:48:02 i Allmänt,

Du vars ansikte jag inte riktigt kan se,
men som värmer mitt ansikte extra mycket dessa dagar,
Du som låter ljuset vända åter,
Du som låter det tindra i ögonen på dem jag möter,
Du som gör så att människorna dansar med lätta steg,
Du som gör mig så glad...

Du möter mig nu som den jag är,
Du håller mitt hjärta nära dig,
Du gör mig till den jag ska bli
och Du lever i mig.

Livet är kontrastrikt och idag helt UNDERBART!

Kommentarer

Postat av: Bloggblad

Publicerad 2008-04-25 19:06:45

I andra strofen började jag förstås sjunga... :)

Var det inte du som skrev ett inlägg om det ohygienska med oblat och vin? Jag hittar inte det (om det nu var du) Det skulle passa jättebra i vår nya frågespalt "fråga prästen" i vårt församlingsblad. Det har ju inte vällt in frågor, men varifrån de kommer spelar ingen roll. Kan du inte maila i så fall på mariannesnabelabokblad.com så jag får tag i frågan. För jag har ju tänkt på den tidigare i förkylningstider, men det är bättre om nån annan formulerar det.

Postat av: Eva

Publicerad 2008-04-25 20:13:36

Jag började också nynna i andra strofen!

Postat av: Blyger

Publicerad 2008-04-26 15:27:22

Bloggblad: Har skrivit länken till inlägget på din blogg nu. :-)

Eva: Fint!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela