Blyger

Blyg... Eller trött på förutfattade meningar...

Dagens nederbörd

Publicerad 2008-05-19 22:52:32 i Allmänt,

Nederbörden av idag var lite överraskande...

Under min cykeltur blev jag först pepprad av hagel i stora mängder
och sedan av...

...en VATTENBOMB!

Tack och lov landade inte den vattenfyllda ballongen i mitt huvud, utan på benet.
Men jag blev ganska blöt. Och förvånad.

Eftersom jag hade lite bråttom för att hinna i tid till ett styrelsemöte
så stannade jag inte för att ta reda på vem som försökt "bomba" mig.

Överraskande nederbörd så här på en måndag...

Kommentarer

Postat av: Aida

Publicerad 2008-05-20 21:53:30

Du vet det här med "kärlek börjar med bråk", hatordspråket av dem alla, du har kanske en hemlig beundrare som har lite kontaktproblem...

Postat av: blyger

Publicerad 2008-05-20 22:10:55

Aida: Där har vi det!!! :-D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela