Blyger

Blyg... Eller trött på förutfattade meningar...

Överraskande SMS

Publicerad 2008-11-29 22:26:03 i Allmänt,

För några veckor sedan fick jag ett överraskande SMS.

"Dear Jesus, the woman reading this is smart, beautiful and strong and I love her. Help her live her life to the fullest. Please promote her and cause her to excel above her expectations. Help her shine in the darkest places where it is impossible to love. Protect her at all times, lift her up when she needs You the most and let her know: When she walks with You she will always be safe. I love you, sister!"

Jag brukar radera de flesta SMS när jag har läst dem, så att inte hela inkorgen blir full. Detta SMS är ett av dem som blir kvar i mobilen, som jag återkommer till om och om igen. Ibland bara kommer de, glimtarna som vittnar om gudomlighetens närvaro i våra liv.

Kommentarer

Postat av: Vonkis

Publicerad 2008-11-30 12:31:57

Den var fin.

Postat av: Blyger

Publicerad 2008-11-30 12:49:25

Vonkis: :-)

Postat av: Eva

Publicerad 2008-11-30 14:58:58

Vilken fin bekräftelse. Gott nytt kyrkoår önskar jag dig!

Postat av: Bloggblad

Publicerad 2008-11-30 21:11:39

Det låter ju som om du också är uppkopplad... :) Var det inget reklammeddelande medskickat?

Postat av: Blyger

Publicerad 2008-11-30 21:19:36

Eva: Tack detsamma!!!



Bloggblad: Hur menar du? Nej, det var ingen reklam med. :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela