Blyger

Blyg... Eller trött på förutfattade meningar...

klump i magen

Publicerad 2009-01-13 18:10:28 i Allmänt,

Något jag tycker så illa om är när det klumpar sig i magen, när det drar ihop sig, isar till...

Så blir det vid konflikter ibland.

Så blir det när något jag trodde skulle landa i en slags jord överraskande hamnar i.... helt annan jord... Kraschlandar....

Det gör mig ledsen att jag bidrar till kraschlandning och blir en del av orsaken till att de två piloterna flyger med trasiga flygplansdelar åt olika håll...

Går det att laga flygplan?

Går det att plåstra om besättningen?

Kommer de någonsin kunna flyga ett plan tillsammans igen???

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2009-01-14 10:00:36

Svårt att säga, det hela beror ju på om bägge piloterna kör på samma nivå och kan kommunicera.

Postat av: aida

Publicerad 2009-01-14 17:11:05

uscha, du sätter då orden helt rätt. Bara att läsa inlägget gör mig halvt illamående, för precis PRECIIS så är det ibland. Och då är klumpen i magen som 30 kilo betong. Lite otympligt, nästintill svårt att få grepp om.

Postat av: Blyger

Publicerad 2009-01-15 11:15:18

Eva: Ja, tack och lov verkar dessa piloter har samma inställning till lagning och gemensam övningskörning igen. Skönt!



Aida: Mm...Jobigt med den där betongen... :-S

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela