Blyger

Blyg... Eller trött på förutfattade meningar...

Sammanfattning

Publicerad 2009-01-04 18:22:57 i Allmänt,

En liten sammanfattning av året som gått:


Vad gjorde du 2008 som du aldrig gjort förut?


Jag deltog i Teologifestivalen i Uppsala. (Rekommenderas!!! Nästa gång är det våren 2010.)

Håller du dina nyårslöften och ska du ge ett för 2009?


Jag lovar aldrig något särskilt vid nyår...

Fick någon i din närhet barn?


Verkligen!

Dog någon i din närhet?


Ja.

Vilka länder besökte du?


Hm... 

Vad skulle du vilja ha 2009 som du saknade 2008?


Stabilitet i omgivningen.
 
Vilket datum från 2008 kommer du minnas, och varför?


27 juli. Då Förändrades livet för all framtid. Då rubbades cirklarna.

Vad var din största åstadkommelse?


Hela 2008 var en enda lång prestation för att hålla huvudet ovan ytan, så att jag lyckades ta mig till år 2009 var en bedrift rakt igenom!

Vad var ditt största misslyckande?


Att jag inte lyckades ordna med saker i tid och därför missade ett stort och värdefullt erbjudande som jag fick...

Vems beteende förtjänade att firas?


Obama!

Vems beteende gjorde dig ledsen eller arg?


Oj, det skulle vara respektlöst av mig att outa det här, men det finns några olika människor som har sårat och betett sig gränslöst på ett sätt som jag aldrig kommer glömma.

Var tog det mesta av dina pengar vägen?


De försvann innan jag hann se dem...

Vad gjorde dig jätte, jätte, jätteexalterad?


En av mina älskade vänners nya arbetssituation!

Hurra, hurra, hurra!!! :D:D:D

Vilken låt kommer alltid att påminna dig om 2008?


Sv. ps. 251

Bästa filmen 2008?


Varg.

Vad önskar du att du hade gjort mer av?


Vet inte. Använde tiden på ett konstruktivt sätt, tycker jag.

Vad önskar du att du hade gjort mindre av?


Slösurfa på Internet och fira begravningsgudstjänster.

Hur firade du jul?


Med familjen och i kyrkan.

Blev du kär under 2008?


Kär och kär...

Hur många one-night-stands hade du?


Eh, noll...

Favorit TV-program?


Allsång på Skansen.

Vilken var den bästa boken du läste?


Vi åt aldrig lunch, av Lilian Ryd.

Vad gjorde du på din födelsedag?


Firade med mina fina, fina vänner som rest lååångt för att fira mig. J

Hur skulle du beskriva din stil 2008?


Ostil, kanske, precis som år 2007...

Hur höll du dig ifrån att bli galen?


Jag bröt ihop och kom igen, om och om igen när det behövdes. Fyllde dagarna med liv och glädje, närvaro av positiva människor och roliga aktiviteter.

Vilken politisk fråga gjorde dig upprörd?


Ja, vilken av dem ska jag välja? Man kan säga att den nuvarande regeringen ger mig högt blodtryck lite då och då...

Vem saknar du?

De som dött ifrån mig den senaste tiden...

Vem var den bästa nya personen du träffade?


Den bästa nya personen under år 2008...? Svårt! Träffade och lärde känna många underbara, fina, goa människor under året! En av dem som finns i min närhet i vardagen numera är älgkons kollega. Det är jag verkligen glad för!

Berätta om en värdefull läxa du lärde dig 2008.


Lyssna på den inre rösten och magkänslan!

Citera en sångtext som passar ditt 2008.


"Han kommer till mig, rätt in i mitt liv..."

Lärde du dig något nytt under 2008?


Verkligen! Både rent faktamässigt, men även massor om mig själv och andra...

Vad vill du lära dig under 2009?


Att göra ett bra jobb vid de åtaganden jag har under året som kommer.

Årets händelse?


Presidentvalet i USA!

Årets skvaller?


Hörde något ryktesvägen om mig själv, men det dementeras...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela