Blyger

Blyg... Eller trött på förutfattade meningar...

Grattis!

Publicerad 2007-12-16 14:09:42 i Allmänt,

image27

Grattis på ettårsdagen, bloggen!

Idag fyller alltså Blygers blogg precis ett år.

Hm, vad har hänt under detta år?

Barn har fötts, andra har dött, jag har flyttat, lärt känna många nya människor, fått nya grannar, gjort bort mig många gånger (som vanligt), har varit sjuk fler gånger än vad jag tidigare varit under fem års tid, har tillbringat många timmar på resande fot, har haft glädjen att uppleva en händelserik och på flera sätt lärorik och rolig sommar som, precis som allt annat man upplever, har format mig och mitt sätt att se på saker.

 Det har varit ett bättre, svårare, roligare, kämpigare, färggrannare, jobbigare,intensivare, mer lärorik, överraskande och spännande år än jag kunnat ana...

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2007-12-16 15:41:23

GRATTIS till 1-åringen! Ja tänk vad året har gått fort och vad mycket som hänt.

Postat av: Blyger

Publicerad 2007-12-16 20:16:37

Eva: Tack! Ja, jag håller med dig, det har varit händelserikt!

Postat av: Bloggblad

Publicerad 2007-12-17 22:13:03

Grattis! Själv trodde jag att jag skulle blogga en sommar... men det är 2,5 år sen jag började. Och visst händer det mycket - fast jag bloggar inte om det mesta som händer... Jag får kommentarer om att jag skriver om så mycket i livet, men de som säger så, skulle bara veta hur lite jag låter läsarna veta... egentligen.
Och varje gång jag tänker lägga av blir jag sådär barnsligt lycklig över några speciella kommentarer eller mail - och då går det ju inte...

Postat av: Blyger

Publicerad 2007-12-18 00:05:00

Bloggblad: Tack!! :-) Jag håller med, det är verkligen lite av livet som delges i bloggen. Små glimtar...

Postat av: Jämtlandstösen

Publicerad 2007-12-18 20:08:53

Grattis bloggen säger jag också:-) Det är knepigt med åren, de går bara fortare och fortare... Sedan tycker jag det går i vågor, vissa år händer inte så mycket, andra år är stora år då det kan hända mycket på olika plan i livet, även med ens egen utveckling. Det kan kännas som man tagit ett jättesteg såna år.

Postat av: Blyger

Publicerad 2007-12-18 22:58:14

Jämtlandstösen: jag håller med dig! Ibland undrar jag om jag borde göra färre saker, för att det kanske skulle kännas som att tiden gick långsammare om jag hade tid att ha långtråkigt... Bara för att känna att tiden inte går så fort... :-)

Postat av: Veronica

Publicerad 2007-12-19 06:35:09

Grattis så här några dagar i efterskott!

Postat av: Blyger

Publicerad 2007-12-19 11:00:50

Veronica: Tack!! :-)

Postat av: Madicken

Publicerad 2007-12-19 13:17:17

Ja, grattis!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela