Blyger

Blyg... Eller trött på förutfattade meningar...

Till Stora Syster i vassen

Publicerad 2008-04-16 22:55:02 i Allmänt,

Meddelande till Stora Syster i vassen:

Hej!
Jag vet inte hur jag ska göra för att nå dig för att berätta, så jag tar till denna metod... Hoppas det är ok. :-)

Om det skulle vara så att du tycker att det är ok med kommentarer på din blogg från andra
än dem som har googlekonto eller blogspot så går det att ändra inställningarna för det.

Jag har försökt kommentera nu sedan du ändrade efter spamattacker och jag kan inte...
För tillfället ville jag kommentera de snygga, röda skorna du visade på en bild. Riktigt schyssta!!!

:-)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-04-17 21:40:44

Jag har ändrat inställningen igen, eftersom jag tror det räcker med ordverifikation för att stoppa spammet. Välkommen att kommentera!

Postat av: Blyger

Publicerad 2008-04-17 21:44:06

JA!!! HÄRLIGT! :D :D :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela