Blyger

Blyg... Eller trött på förutfattade meningar...

doktorsguide

Publicerad 2008-01-10 11:46:09 i Allmänt,

doktorsguiden.se kan man ge sitt betyg till läkare man blivit behandlad av.

Tror att det kan vara både positivt och negativt med en sådan sida.
Är det läkaren som lyckas bota flest människor som får bra betyg, eller den som tar sig tid att lyssna (och därmed gör att andra blir lidande som får lov att vänta....?) eller den som har ett respektfullt bemötande? När man tittar på betygen som getts får man ta detta i beaktning. Samtidigt är det ett tillfälle för människor att få ge sin röst och säga sitt om sina upplevelser i vårdsituationer...

Kommentarer

Postat av: Bloggblad

Publicerad 2008-01-10 13:06:08

Det är nog också olika just hur man trivs med sin läkare. Min väninna har samma distriktsläkare som jag, hon har skrivit till henne och bett att få byta eftersom hon tycker att hon fått dålig hjälp. Men jag är mycket nöjd och känner stort förtroende för henne. Ska till VC i dag och ta bort stygnen som hon sydde så fint för 2 veckor sen. Men det blir väl hos en sköterska, gissar jag.

Postat av: Blyger

Publicerad 2008-01-10 17:54:27

Bloggblad: Ja, det är verkligen olika det där... Jag har liknande erfarenheter som du beskrev... Hoppas att det gick bra med stygnen! :-)

Postat av: anders bodlund

Publicerad 2008-02-07 11:54:00

han är jätte bra! jag förstår
hans språk.han följer upp sina patienter

Postat av: Per ahlström

Publicerad 2008-02-07 11:56:55

Han är värdelös som läkare
han följer inte upp sina patienter och dessutom gör han inte det han skall.han har slarvat bort patientjournaler

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela