Blyger

Blyg... Eller trött på förutfattade meningar...

Omsorg i skoform

Publicerad 2009-12-06 21:07:46 i Allmänt,




När man gör en resa av det vandrande slaget
så slits det en hel del på sulorna.
En av mina älskade medvandrare har förstått det.
Hon har gett mig nya, så jag kan fortsätta att vandra en bit till
på min väg.

Skor som är en symbol för den omsorg hon ger,
som är ett minne från en speciell resa över Atlanten
och djupt inåt i hjärtat.

Fina vännen tänkte på mig,
ägnade utrymme i sin packning
för något som underlättar min vandring.

Omsorg.

Kommentarer

Postat av: Lillsnörpa

Publicerad 2009-12-11 12:20:45

Härlig vän du har!

Du kan konsten att formulera dig! Vackert!

Postat av: blyger

Publicerad 2009-12-12 16:52:40

Lillsnörpa: Välkommen hit! Tack! Ja, jag har en underbar vän! :-)Och du har en fin blogg.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela