Blyger

Blyg... Eller trött på förutfattade meningar...

Vaknade upp i tron att jag födde barn

Publicerad 2010-02-09 13:28:31 i Allmänt,

Att vakna mitt i natten och tro att man håller på att föda barn är inte riktigt behagligt.

Den människa som inte har kallsvettats av mensvärk, som inte har sjunkit ihop pga kraftlöshet i låren, som inte har känt känslan att ryggen håller på att gå av kanske inte riktigt kan sätta sig in i hur det känns att vakna upp med kraftig mensvärk. Men jag lovar, det är rätt obekvämt.

Jag överlevde natten tack vare smärtlindrande mediciner, värmekudde och radioprogram som distraherade. Återigen har jag tagit mig igenom dessa kramper. Men utan att få något barn som belöning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela