Blyger

Blyg... Eller trött på förutfattade meningar...

Babben

Publicerad 2007-12-01 21:35:00 i Allmänt,

Alltså... Ärligt talat... Babben o co är inte ett så roligt program... Tyvärr. Jag brukar ju gilla Babben, men det här...nja...
Skämten är plumpa och krystade och ibland undrar jag om de inte till och med sårar gästerna.

Ikväll deltog Kjell Bergqvist, Eva Dahlgren och Carola. Ibland undrar jag om de blivit tillsagda att de 'måste' skratta. Jag läste någon rubrik om det tidigare, men jag har egentligen ingen aning om det är så eller inte. Carola skrattade i alla fall inte någonting på hela tiden. Jag förstår henne. Jag skrattade heller inte.

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2007-12-01 21:47:50

Jag skulle ju se det men glömde helt bort. Kanske lika bra det om det inte var bra, sen så är det ju detta med Carola, funkar liksom inte för mig.

Postat av: Blyger

Publicerad 2007-12-01 22:14:19

Eva: Carola funkar för mig, men inte "skämten" som några av "komikerna" försökte med...

Postat av: Veronica

Publicerad 2007-12-02 03:48:27

Själva intervjuerna brukar jag gilla men "heta stolen" brukar jag se ungefär som ett reklaminslag så då passar jag på att gå på toan, flippamellan de andra kanalerna eller så internetar jag en liten stund.

Postat av: Blyger

Publicerad 2007-12-02 09:52:29

Veronica: Ja, jag håller med dig! Intervjuerna fungerar bättre.

Postat av: Blyger

Publicerad 2007-12-02 09:52:41

Veronica: Ja, jag håller med dig! Intervjuerna fungerar bättre.

Postat av: Jämtlandstösen

Publicerad 2007-12-02 19:45:10

Tyckte det var bra i början, nu har det tappat lite, eller så har man själv redan ledsnat, jag vet inte. Som sagt, intervjuerna fungerar bättre än Heta stolen, ska den funka måste komikerna vara oerhört roliga och det hela tiden. Ofta är de inte det.

Postat av: Blyger

Publicerad 2007-12-02 23:06:08

Jämtlandstösen: Jo, heta stolen är det mest besvärliga momentet... Under de första avsnitten hade jag överseende, tänkte att de behövde få bli varm i kläderna och så, men nu... nä... Tyvärr...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela