Blyger

Blyg... Eller trött på förutfattade meningar...

Bebismage

Publicerad 2007-02-23 01:12:30 i Allmänt,

153504-16

Så här stor mage har inte min syster än, men så småningom... Jag minns en dag veckan innan min systerdotter föddes. Då sparkade hon så hårt att jag, på håll, såg hur min systers ylletröja rörde på sig! Min syster tappade luften. Systerdottern har fortsatt att vara lika aktiv utanför magen...
Jag lääängtar efter att lära känna lilla kotten! Vem är det som bor där? Vem är den lilla personen som jag (förhoppningsvis) ska få fira jul med senare i år? Hoppas allt går vägen!

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2007-02-23 08:25:29

Ja det är en förväntan när en ny liten människa växer till sig. Och vilken häftig bild!! Lilla foten ser ut att sparka hårt.

Postat av: Blyger

Publicerad 2007-02-23 10:24:14

Eva: Ja, visst ser det läckert ut!?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela