Blyger

Blyg... Eller trött på förutfattade meningar...

Vissen

Publicerad 2007-01-06 16:16:12 i Allmänt,

Jag vissnade under julen...

Massor, massor, massor av feber och hosta, halsont och snor under många dagar. Sen, när jag väl började svalna och kom ut ur feberdimmorna, ja, då kom den mest aggressiva öroninflammtionen och attackerade mig!!!!!! Nu har jag ingen hörsel på ena örat... Balansen är dålig och smärtan från örat  spred sig i förrgår till halsen och käken, så jag kunde varken tugga eller öppna munnen så pass att jag kunde borsta tänderna... Snörvel och snyft!

Eländes eländes elände!!! All denna tid som skulle vara rekreation och kraftsamling blev istället en fullkomlig energitömning! Och nu sätter allt igång igen! Ekorrhjulet börjar snurra och alla krav och måsten börjar göra sig påminda. Host host. Snörvel.

Jag är vissen.

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2007-01-06 22:14:50

Nu skulle vara på Frösön för lite ompyssling tror jag! Krya på digkram!

Postat av: Blyger

Publicerad 2007-01-06 23:01:18

Eva: TACK! Ja, jag borde nog ligga nerbäddad i lillkammarn på Frösön och ha syster G sittandes på sängkanten, kanske läsandes små dikter eller varför inte ett och annat tentabokskapitel...? ;-)

Postat av: Eva

Publicerad 2007-01-06 23:14:10

Jag skulle kunna läsa ur hinduismboken!! Skojja bara, då skulle du säkert bli ännu sjukare. Nej jag har en bok som skulle passa, den får du nog se något av framöver!

Postat av: Blyger

Publicerad 2007-01-06 23:42:08

Eva: Hmm... Kan det möjligtvis vara från det jag hörde kopieras i bakgrunden när vi pratade i tel?
Låt mig nu bara slippa den där h-boken! ;-)

Postat av: Eva

Publicerad 2007-01-07 12:06:57

Maybe. Ja jag lovar, ingen h-bok. Betänk att jag har hela den kvar!!

Postat av: Bloggblad

Publicerad 2007-01-07 12:44:12

Jag var också helrisig under hela julhelgen, och långt före det. Ända fram till nyår. Fast jag får aldrig feber, verkar som att det stannar längre då.

Postat av: Blyger

Publicerad 2007-01-07 13:27:34

Eva: Du fixar h-boken!!! Utgå ifrån rubrikerna och plugga in grundläggande begrepp så kommer det gå bra.

Bloggblad: Jo, det verkar som att det var ett tjurigt virus det här... Men nu har jag svalnat en del, i alla fall. Örat verkar dock inte ge med sig. :-( Bra att du blivit frisk nu!

Postat av: Banana

Publicerad 2007-01-08 13:40:59

ÄNTLIGEN!!! Nu har jag hittat hit...som jag har sökt. Men den som söker skall finna har någon sagt. Fasen vad tråkigt att du är sjuk men nu får det ju baske vara slut med sjukdomar för din del...när ska du få vara frisk? Sänder posititv krya-på-dig-energi till dig, kompis!!!

Postat av: Blyger

Publicerad 2007-01-08 13:41:49

Banana:TACK!Och välkommen hit!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela