Blyger

Blyg... Eller trött på förutfattade meningar...

American Idol

Publicerad 2007-03-21 23:25:54 i Allmänt,

Tänk att föstår mig inte på American Idol.
Eller de som är där på audition.
Ikväll medverkade en 17-årig, blond, snygg tjej som visade sig ha en fin sångröst.
Juryn bad henne berätta något om sig själv innan hon sjöng.
Och då sa hon ungefär så här:
"Jag är 17 år gammal, bor med min farmor och min pappa. Min pappa är förlamad och jag tar hand om honom. Det är ok, det går bra. Han sköt sig och är förlamad. Men det går bra."
Juryn gapade av förvåning och det enda de kunde komma på att säga var att fråga hur det kom sig att pappan sköt sig. Tjejens svar:
"Han upptäckte att min styvmor var otrogen och sköt först henne och sedan sig själv. Men det går bra."
Juryns ögon var stora som tennisbollar och hade de inte stängt munnen innan de gick ut auditionrummet så hade nog någon fågel flyttat in....

Om man berättar om just DET på en audition, hur tänker man då?
Att juyrn godkänner p.g.a medlidande?

Ja, jag undrar jag...

Kommentarer

Postat av: Tarmluddet

Publicerad 2007-03-22 01:19:22

Ja, jag såg också detta...helt sjukt. Lika konstigt som kvinnorna som såg ut att härstamma från Lilla Huset på Prärien (och som inte hade klippt sig sedan den epoken heller, eller lilla fröken Skönhetstävling som darrade på läppen när hon inte gick vidare och som stöttades av en hejarklack med rosa T-shirts med hennes namn på....hujedamej...

Postat av: Blyger

Publicerad 2007-03-22 09:05:34

Tarmluddet: Ja, hon med håret lät ju faktiskt som om hon kom från den epoken med! ELler som hon själv sa: från en Disneyfilm. Förresten, är det inte i Familjen Addams de har några krumelurer som påminner om denna mor och dotter med tanke på håret...?

Postat av: Eva

Publicerad 2007-03-22 11:03:58

Jag tänkte också på det, blondinen kom säkert med för de tyckte så synd om henne. Och hon med långa hårte, hm, kändes lite som en viss am. sekt. Har människor ingen som helst självkritik när de ställer upp på detta?!

Postat av: Blyger

Publicerad 2007-03-22 17:51:19

Eva: Nej, det verkar inte så....

Postat av: Aida

Publicerad 2007-03-22 19:13:18

Vänta vad har jag missat? När började detta?
Det är inte rättvist. När man är student kan man komma undan med att titta på sådant där konstigt....

Postat av: Blyger

Publicerad 2007-03-23 19:23:03

Aida: ;-)

Postat av: Tarmluddet

Publicerad 2007-03-26 10:20:31

American Idol är bland det roligaste jag har sett på TV...haha...vilka dårpippis det finns! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela