Blyger

Blyg... Eller trött på förutfattade meningar...

Städa eller dricka skumpa?

Publicerad 2007-05-10 22:03:05 i Allmänt,

Tanken var att jag skulle städa ikväll...
...så knackade Idolgrannen* på och bjöd in mig på champagne och Eurovisionsemifinal.
Efter nio bidrag tackade jag för mig. Det var gott med champagne och sällskapet var trevligt,
men musiken var...så där... och plikten kallade.... Dags att städa nu.



*Idolgrannen är då min granne som är sångare/dansare och som tävlat i Idol i ett europeiskt land, bl.a.

Kommentarer

Postat av: Madicken

Publicerad 2007-05-10 22:06:05

Städa nu??!!

Postat av: Blyger

Publicerad 2007-05-10 22:43:14

Madicken: Ja, det måste bli nu, för imorgon går det i ett, jag har fullt upp med inbokade samtal under morgonen och f.m. och sedan får jag lunchbesök och då vill jag att det ska vara liiite färre dammråttor och grushögar i hörnen... ;-)

Postat av: Eva

Publicerad 2007-05-10 22:46:32

Låter nästan som det som väntar mig på lördag!!

Postat av: Tarmluddet

Publicerad 2007-05-11 01:57:25

Men entlich!!!!! Nu kan man kommunicera här igen! Estupendo!!

Postat av: Blyger

Publicerad 2007-05-11 10:26:58

Eva: ja, nu har jag gjort lite förpraktik i området. ;-)
Tarmluddet: Japp! :D

Postat av: Veronica

Publicerad 2007-05-11 23:12:01

Semin var verkligen ingen höjdare. Jag somnade nästan flera gånger. Förhoppningsvis blir det rappare på lördag. Jag är också en kvällsstädare, kommer ofta igång sent och tycker oftast att det är rätt skönt att städa sent. Fast det går ju inte så bra att dammsuga då.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela