Blyger

Blyg... Eller trött på förutfattade meningar...

Är så stolt!!!

Publicerad 2008-12-17 15:05:29 i Allmänt,

Tänk, jag är så STOLT!

Jag är så otroligt glad och stolt över min skyddsling som tar sina kliv i livet, som utvecklas, vågar trots rädsla och tidigare motgångar. Jag blir alldeles varm i hjärtat när jag ser hur min skyddsling växer och blommar ut, vågar ta för sig och bli förgsprakande och livfull.

Jag är stolt så jag nästan spricker, vill skrika ut till världen att de ska se, förstå storheten i det som sker och glädjas med mig (oss) över detta. Tyvärr kan ajg inte dela med mig av detta fantastiska i min vardag, bland de som finns omkring oss, eftersom jag skulle bryta den tystnadsplikt jag har har att lyda...

Men jag är så STOLT!!!
:D

Kommentarer

Postat av: Vonkis

Publicerad 2008-12-18 04:46:57

ler

Postat av: Blyger

Publicerad 2008-12-22 21:47:29

:-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela