Blyger

Blyg... Eller trött på förutfattade meningar...

Tacksamhet

Publicerad 2008-02-26 16:58:03 i Allmänt,

Ibland kommer det bara över mig, hur glad jag är över att få ta del av alla genomvänliga, glada, positiva, omsorgsfulla, fina, kloka och inspirerande människor som finns i alla möjliga sammanhang i min omgiving.

Jag känner sådan tacksamhet över att få uppleva sådant genuint människovänligt förhållningssätt och ödmjukhet inför livet och hela skapelsen med allt vad den rymmer.

Det regnar för fullt utanför fönstret idag. Men inne hos mig skiner solen!

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2008-02-26 17:47:19

Härligt! Jag känner lite liknande känslor idag. Njut av livet och av känslan!!

Postat av: Blyger

Publicerad 2008-02-26 20:25:08

Eva: Ha, verkligen! Detsamma!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela