Blyger

Blyg... Eller trött på förutfattade meningar...

Tankar för dagen, P1

Publicerad 2008-06-30 01:19:58 i Allmänt,

Fantastiska "Tankar för dagen" på SR p1 förgyller mina många (hund-)promenader.

Här kan du ladda ner många bra reflektioner av människor som till exempel Lina Sjöberg, Annika Borg, Carl Reinhold Bråkenhielm, Irma Shultz Keller, Yrsa Stenius, Stefan Einhorn, Berivan Mohammed, Patricia Tudor Sandahl, Mohamed Omar, Mark Levengood och Tuulikki Koivunen Bylund...

Idag rekommenderar jag framförallt Lina Sjöbergs många tankar för dagen.

Kloka Lina!

Kommentarer

Postat av: Miriam

Publicerad 2008-06-30 09:54:34

Min personlige favorit bland dagtänkare är Mark Levengood, men han är inte med bland de nya. Men på sommaren är det repriser, hurra!

Postat av: Bloggblad

Publicerad 2008-06-30 21:56:57

En av de där pratarna är med i samma psalmskola som jag... :)

Fast jag är aldrig vaken så dags.... och när jag återlyssnar på nåt i datorn blir det mest "SOMMAR".

Postat av: blyger

Publicerad 2008-07-01 10:03:35

Miriam: Han finns med i podradioarkivet, så det GÅR att ladda ner flera st av hans morgontankar från denna vår! :-))



Bloggblad: Kul! :-) Jag kan rekommendera återlyssning av flera av P1:s program, men jag kanske är en P1-nörd... utan att jag vet det... ;-)

Postat av: Bloggblad

Publicerad 2008-07-04 17:01:54

Jag har sällan radion på - bara i bilen. Och då är det P1, men eftersom jag kör korta sträckor,blir det inte så mycket lyssnat.



Vaknar gör jag till P4 - bloggade om det för länge sen - för att det är så gräsligt dåligt att jag bara måste gå upp och stänga av. Och då är jag ändå uppe...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela