Blyger

Blyg... Eller trött på förutfattade meningar...

Påskkärringar på ingående?

Publicerad 2008-03-20 14:12:23 i Allmänt,

image62

Idag är det Skärtorsdagen och dagen då alla påskkärringar dyker upp.

Jag har inget påskgodis hemma, så jag hoppas att inga stackars små
påskkärringar knackar på hos mig, för i så fall blir de besvikna. I sina kaffepannor
och korgar får de i så fall en mango eller halstabletter... Inte så kul kanske...

Nu simmar jag ur bild över helgen och passar därför på att önska alla bloggläsare en

GLAD PÅSK

så här alldeles i förtid...

Kom ihåg att borsta tänderna mellan varven under helgen, så inte påskgodiset ger bestående minnen från helgen.
;-)

Kommentarer

Postat av: Karin Långström Vinge

Publicerad 2008-03-20 18:43:44

Glad påsk till dig också! Blev precis av med två små
mjölkchokladkakor! :(

Postat av: Aida

Publicerad 2008-03-20 20:32:52

Simmar ur bild???? Va? I påsk? Är det sättet att hålla sig frisk? Jag har min egen kur, men den duger kanske inte. Simmar du åt vänster eller höger, jag tänker kolla upp dig på gpsen?

Postat av: Veronica

Publicerad 2008-03-21 07:44:30

Glad påsk!

Postat av: Jämtlandstösen

Publicerad 2008-03-23 17:37:33

Glad Påsk från ett kylslaget med vackert Östersund!

Postat av: Blyger

Publicerad 2008-03-24 23:39:00

Karin: Jasså minsann, har du haft påhälsning av små påskkärringar nu? :-)

Aida: Jag simmade än hit än dit och så lite ner i diket... Nä då, det sista klarade jag mig tack och lov ifrån! :-)

Veronica: TACK!! :-D

Jämtlandstösen: Tack!!! Kan tro att fått njuta av en vacker påsk! :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela