Blyger

Blyg... Eller trött på förutfattade meningar...

Omsluten

Publicerad 2008-05-18 20:01:25 i Allmänt,

Här där jag bor finns det fantastiska träd att stå under.
Jag njuter av känslan att vara omsluten, skyddad.
När det regnar skyddar träden från de flesta regndroppar,
när solen skiner ger träden bra skugga,
när det är molnigt så kan jag stå där under och njuta av den djupa mörkgröna färgen
och känslan av att sitta i en grotta (mysig sådan) samtidigt som jag skymtar himlen mellan
löven och grenarna.

   

Kommentarer

Postat av: Bloggblad

Publicerad 2008-05-18 21:27:32

I den parkskog jag passerar växer ljuvliga bokar som silar ljuset (jag håller mig inne när det regnar) och jag kan inte hjälpa att jag tycker bokblad är så vackra :)

Postat av: Tarmluddet

Publicerad 2008-05-18 22:16:33

O tänk att jag fick vara med under de där kronorna...lite avundsjuk är jag allt. Här uppe har det knappt blivit snöfritt ännu...

Postat av: blyger

Publicerad 2008-05-18 22:36:55

Bloggblad: Jag har inte en aaaaaaning om varför du gillar bokblad... ;-)

Luddet: Haha! Förstår att det är skoteroverall, nokiastövlarna och ...*harkel* ....pälsmössa som gäller hos dig... ;-)

Postat av: Tarmluddet

Publicerad 2008-05-18 22:44:52

Japp! VERKLIGEN!!! ;) Fast pälsmössa och pälsmössa...det är mer ett pannband n för tiden ;)

Postat av: blyger

Publicerad 2008-05-18 22:53:11

Luddet: Pannband... Kan det kanske vara en Buff du snackar om?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela