Blyger

Blyg... Eller trött på förutfattade meningar...

Stav-Stinas hus

Publicerad 2008-05-24 01:04:41 i Allmänt,

"I ett hus vid skogens slut, liten Blyger tittar ut..."

En av de som har ett eget rum i mitt hjärta, en av mina kära, fina, bästaste vänner, Stav-Stina,
har gått och blivit med hus. Ja, en hel gård, faktiskt! Det är ett underbart hus och en sanslöst perfekt gård som jag blev alldeles KÄR i vid första ögonkastet (på bild, alltså) och som jag bara vill ha, ha, ha...

Nu var det inte precis aktuellt för mig att konkurrera med Stav-Stina och hennes Tok-Tomas om gården, så jag är JÄTTEGLAD för deras skull att de fick den! Ser verkligen fram emot att hälsa på dem framöver och önskar att det inte var så långt avstånd mellan våra hem...

Jag längtar efter att kunna sjunga "I ett hus..." :-)

GRATTIS till gården!

(Och grattis Tok-Tomas som delar dagarna med världens bästa Stav-Stina som jag saknar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela