Blyger

Blyg... Eller trött på förutfattade meningar...

Kudden, jag och djuren

Publicerad 2008-10-17 20:19:51 i Allmänt,

Jag vandrar mellan hem...

Än hit, än dit...

Det känns som att vandring och egen kudde under armen är ett signum för mig. I perioder under de senaste 11 åren har kudden följt med på diverse turer och nu är det dags igen...Inom loppet av en vecka besöker min kudde fyra olika hem. I två av dessa hem finns det kattsällskap och i det tredje hemmet finns en hund. Jag ser emot detta djursällskap. Jag tycker om djur. Har alltid haft lättast att förstå mig på djuren av alla levande varelser. Djur förställer sig inte, visar så tydligt hur de känner och vad de vill.

Kudden och jag.

Och djuren.

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2008-10-17 21:46:56

Var bär det av nu?

Postat av: blyger

Publicerad 2008-10-17 22:09:49

Nu bär det av lite norröver och lite söderöver... Mer ingående redogörelse göres i annat forum. ;-)

Postat av: Eva

Publicerad 2008-10-18 18:11:45

Fint det :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela