Blyger

Blyg... Eller trött på förutfattade meningar...

Lista som vandrat från Stora syster i vassen

Publicerad 2008-09-17 23:08:38 i Allmänt,

Min farbror brukar...spela gitarr och sjunga

Jag har aldrig ångrat...att jag återupptog kontakten med A för många år sedan

När jag var fem år så... var jag ett kyrkisbarn

Jag kommer aldrig att glömma...när jag och Stav-Stina kämpade ihop under extrema arbetsförhållanden

En gång mötte jag...döden, men vägrade följa med

Jag känner en kille som...skrivit en låt till mig, som spelas in i studio nästa vecka

Vid lunchtid, så... är det bråttom att hinna före den värsta kön i lunchrestaurangen

Igår kväll, så...promenerade jag i månljuset med han som inte kommer att bli min (oavsett vad vissa i vissa sammanhang säger ;-) )

Om jag ändå...konfronterade tigrarna i mitt liv så skulle jag vara mindre arg

Nästa gång jag går i kyrkan...firar vi högmässa

Jag oroar mig mest för...julen

Om jag vrider huvudet åt vänster...ser jag en bäddsoffa som väntar besök

Du vet att jag ljuger om jag...säger att jag vill flytta ifrån det liv jag har här där jag bor och lever

Det jag saknar mest med 80-talet är...min farfar

Om jag vore en Shakespearekaraktär vore jag... dödskallen

Nästa år så här års...så har jag njutit och glatt mig åt ett ännu ett år av mitt liv

Ett annat namn på mig är...Pratkvarnen

Om jag börjar plugga igen...så hoppas jag att det sker med framgång och leder till positiva följder

Du vet att jag gillar dig om jag... erbjuder dig boende hos mig

Ett gott råd från mig är...se till att hålla livet uppstyrt och ha en positiv grundhållning

Min bästa frukost är... smoothie med egna bär och nybakat bröd

En sång jag tycker om är...  Ge din själ stilla ro


Kopiera gärna listan!

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2008-09-17 23:59:17

Erbjuder boende...:-)

Och pratkvarnen :-)

Postat av: blyger

Publicerad 2008-09-18 15:05:42

Eva: :D:D:D Känner du mig, kanske? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela