Blyger

Blyg... Eller trött på förutfattade meningar...

Popcorndag

Publicerad 2009-08-26 11:29:16 i Allmänt,



Idag är det en typisk popcorndag där jag bor.

Ibland när det är risigt väder är det te-och-filt-i-soffan-dag,
men idag är det en popcorndag.

Popcorn och film.

Mitt på dagen!

Mitt på den mörka, regniga dagen som egentligen ska innehålla HELT andra saker...

Ibland behöver jag göra det som mitt inre verkligen längtar efter för att sedan komma igång med det som EGENTLIGEN ska göras. Så är det idag.

Så idag blev det en popcorndag.

Bland annat.

:-)

Kommentarer

Postat av: Bloggblad

Publicerad 2009-08-26 16:32:37

Här hade det gått att sitta på altanen eller vara ute på en käck promenad, men när jag direkt efter jobbet kröp ner i soffan med en filt och en bok och ett doftljus (ja, inte i soffan...) med avslappnande droppar, då tänkte jag att det är allt bra underbart att få bestämma själv över sin fritid.



Postat av: blyger

Publicerad 2009-08-26 20:59:30

HAHAHAHAHA!!!!!!!! Jag och min humor... Såg framför mig doftljus i soffan... :D



Ja, jag håller med dig, underbart att bestämma över sin fritid!! :-)

Postat av: blyger

Publicerad 2009-08-26 20:59:46

HAHAHAHAHA!!!!!!!! Jag och min humor... Såg framför mig doftljus i soffan... :D



Ja, jag håller med dig, underbart att bestämma över sin fritid!! :-)

Postat av: Madicken

Publicerad 2009-08-27 14:20:33

Popcorn, mmm - blev ju sugen på det nu

:)

Postat av: Bloggblad

Publicerad 2009-08-27 17:17:08

Det går lite snabbt när jag skriver ibland...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela