Blyger

Blyg... Eller trött på förutfattade meningar...

Lyckorus

Publicerad 2010-05-17 16:30:45 i Allmänt,

Jag är näst intill berusad av lycka.

Lyckorus.

Hjärtat skuttar omkring och dansar, sjunger och pulserar av strömmande och livsnödvändigt blod.

Vilken dag!

Vilka många kloka människor jag har omkring mig!

Det är makalöst att jag har en så god mentor i Kattägaren. Makalöst att hon säger sanningarna som jag själv känner inom mig, att vi kan dela allt. Att vi kan dela de saker som i andra sammanhang kan upplevas som tabu. Här är det inte tabu. Här är det självklarheter.

Och jag får dela stunden i en tillåtande miljö, med min älskade, älskade, kloka storasyster i ämbetet. Och hon är där. Och kommer att vara där. Och är bara så fantastiskt overkligt underbart STRÅLANDE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela