Blyger

Blyg... Eller trött på förutfattade meningar...

Lilla fluga

Publicerad 2010-09-12 23:28:29 i Allmänt,

Lånar Caroline af Ugglas ord:

Lilla fluga jag är inte rädd för dig
Så nu ska du lyssna noga på mig
Lilla fluga nu måste du förstå
Jag ska rycka dina vingar, båda två
Lilla fluga jag är inte rädd för dig

Jag ger igen imorgon
Imorgon och inte idag
Ja, jag är stark imorgon
Imorgon så är jag bra
Ja, då ska jag säga ifrån
Och inte sitta här som ett fån
Jag ger igen imorgon
Imorgon är en annan dag

Lilla fluga det är dags att ta adjö
Fråga inte varför, men nu ska du dö
Som alla andra trampar rakt på mig
Ska jag ge igen, ge igen på dig
Lilla fluga det är dags att ta adjö

Jag ger igen imorgon
Imorgon och inte idag
Ja, jag är stark imorgon
Imorgon så är jag bra
Ja, då ska jag säga ifrån
Och inte sitta här som ett fån
Jag ger igen imorgon
Imorgon är en annan dag

Det är så mycket, så mycket jag ska
Och göra saker som är bra
Men kanske inte just idag
Jag tror imorgon blir en bättre dag
Åh, imorgon blir en bättre dag

Jag ger igen imorgon
Imorgon är en annan dag
Jag ger igen imorgon
Imorgon är en annan dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela